HOME

ANALÝZA a LÉČBA

ON-LINE DIAGNÓZA

PRODUKTY

FÓRUM a OHLASY

SALÓNY

PODLE  POUŽITÍ
PODLE  TYPU
NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Váš košík zatím neobsahuje žádné položky.

Poštovné při objednávce do 1000 Kč činí pouze 80 Kč (platba dobírkou) nebo 50 Kč (platba převodem).

Při nákupu nad 1000 Kč
      poštovné ZDARMA!
Při nákupu nad 2000 Kč
      DPD ZDARMA!



Objednávky přijaté do 12:00 odesíláme tentýž den Českou poštou jako Balík do ruky. Objednávky s přepravou společností DPD se odesílájí nejpozději následující den.



VÝPIS  PRODUKTŮ  —  Ostatní produkty
CELKEM   0,- Kč 
 
 890 Kč   (60 ks)
 
Litujeme, ale toto zboží není momentálně na skladě.

 

Tablety ShOck - proti vypadávání a nadměrnému maštění vlasů  >

Indikace:
Kombinace dvou mikrořas (spiruliny a chlorelli) a jedné makrořasy(porpyrhy) indikované na všechny druhy alopecie, zvyšující nutriční hodnotu pro uspokojení potřeby proteinů, vitaminů, a oligoelementů. Je to základní prvek pro regeneraci vlasů a řešení problému nadměrného maštění (tvoření mazu, tuku)kožní papily.

TIP:
Nejste si jisti, jaké přípravky jsou pro Vás nejvhodnější? Ochotně Vám poradí náš tricholog. Volejte 775 888 729 - Lukáš Rossbach.

Složení:
Řasy: chlorela, porphyra, spirulina.

DISKUZE
NOVINKA!
Zeptejte se odborníka. Nebo třeba pomozte ostatním tím, že produkt ohodnotíte.

05. 01. 2016 - KAPYDERM
Dobrý den paní Kutáková, na seboreu je nejlepší začít s Rašelinovou procedurou. Na domácí užívání bych Vám potom doporučil přípravky na základě diagnostiky stavu vlasové pokožky. Ale většinou je vhodný Šampon proti lupům, Kolagenová emulze pro hydrataci a Fungicidní toikum (proti svědění pokožky). S pozdravem, Lukáš Rossbach

03. 01. 2016 - Kateřina Kutakova
Dobrý den,velice mi trápí padání vlasu a seboroicka dermatitida. Poradili byste mi vhodně přípravky na zmírnění projevu? Děkuji moc Katka

23. 11. 2015 - KAPYDERM
Dobrý den Karolíno, chtělo by hlavně přijít na to, proč Vám vypadávají. To máme nejlepší šanci zjistit při vlasové diagnostice. Nejdůležitější je stav vlasové pokožky. Pokud je ta v pořádku a zároveň není v organismu nějaká hormonální nerovnováha (porod, vysazení antikoncepce), případně nějaké léky...tak bych Vám doporučil Ampule DT, Šampon podle typu vlasů a Kolagenovou emulzi. Péči můžete doplnit i těmito tabletami Shock. S pozdravem, Lukáš Rossbach

20. 11. 2015 - Karolína
Dobrý den, mám problém s vypadáváním vlasů. Nikdy jsem kvůli genetice neměla extra hustou hřívu,ale chtěla bych aspoň to vypadávání zastavit. Vlasy si myju 2x týdně. Musím si je fénovat, abych měla aspoň trošku objem.Mohl byste mi prosím poradit, co s tím? Děkuji předem za odpověd.

29. 10. 2015 - KAPYDERM
Dobrý den Miluše, nejdůležitější je zjistit příčinu padání vlasů. To, že se Vám vlasy více mastní ještě nemusí nic znamenat. Nejlepší by bylo objednat se na vlasovou diagnostiku, abych Vám mohl doporučit co nejúčinnější řešení. Pokud nemáte možnost přijít osobně, můžete mi zavolat a pokusíme se na to přijít takto na dálku. S pozdravem, Lukáš Rossbach, 775 888 729

28. 10. 2015 - Miluše
Dobrý den, je mi 23 let. Už celé tři roky mě trápí silné vypadávání vlasů. Pokaždé když si šáhnu do hlavy, vždy vytáhnu nějaký vlas, mimo to neustále mi padají. K tomu hodně se mi mastí vlasy, večer je umyji a na druhý den k večeru je mám už mastné. Tedy každý den si musím mýt vlasy. Přitom vlasy nekulmuji, nežehlím a ani fén nepoužívám, vypadají zdravě.. Použila jsem už tolik přípravků i dražší a doteď mi nic nepomohlo. I u lékaře jsem byla ohledně štítné žlázy, kterou též nemám. Poradil by jste mi prosím co zakoupit, aby se mi to pomohlo? Děkuji za odpověď.

12. 10. 2015 - KAPYDERM
Dobrý den Jano, nejdůležitější je zjistit příčinu padání. Můžou to způsobovat léky na štítnou žlázu, s tím moc neuděláme. Ale může může to být způsobeno i něčím jiným. Nejdůležitější je stav vlasové pokožky. Nejlepší by bylo se objednat na osobní trichologické vyšetření, kde bychom se na pokožku podívali mikrokamerou a zkontrolovali jsme stav vlasových kořínků. Bez těchto informací bychom šli spíše cestou pokous-omyl... Zde je seznam trichologických center. S pozdravem, Lukáš Rossbach

08. 10. 2015 - Jana
Dobrý den, je mi 34 let, mám jemné vlasy, více se mi mastí..myji je po 2 až 3 dnech. Snažím se vybírat přírodní vlasovou kosmetiku (Lavera). Léčím se se štítnou žlázou, ale při posledním vyšetření (v květnu) bylo vše v normě. Poslední 2 měsíce mi začaly dost padat vlasy. Užívám kapsle Panthenolu, vlasovou vodu Biohar...Stále bez výsledku. Prosím o radu..Děkuji!

24. 09. 2015 - KAPYDERM
Dobrý den Lenko, lysinka většinou znaméná, že se jedná o Alopecii areata. Jejím spouštěčem je, jak sama uvádíte, stres nebo nějaký traumatizující zážitek. Hlavní je dostat se zpět do psychické pohody. Z venčí můžete pouze pomoci tak, že budete pokožku udržovat v perfektní kondici, aby novým vlasům nic nebránilo v růstu, impuls ale musí přijít zevnitř organismu. Nejlepší by bylo, pokud byste mohla přijít na osobní konzultaci, abych viděl stav pokožky a mohl Vám objektivně zhodnotit stav. S pozdravem, Lukáš Rossbach

22. 09. 2015 - Lenka H.
Dobrý den, mám jemné a mastné vlasy, které si musím mýt každý den. Před měsícem jsem objevila svoji vůbec první lysinku. Můžete mi prosím poradit další postup? Docela mě to vyděsilo. Upřímně...jsem už několik měsíců pod místy velkým stresem, což je asi důvod mého současného problém, viďte? Děkuji Vám za odpověď. Lenka

05. 08. 2015 - kapyderm
Dobrý den Gabrielo, neváhejte se objednat na rašelinovou proceduru a následně vybereme vhodné přípravky. nebo mě kontaktujte na 775888729 a pokusíme se přijít společně na příčinu. S pozdravem Rossbach

02. 08. 2015 - Gabriela
Dobrý den, řadu let se trápím vypadáváním vlasů. Zkoušela jsem sněžení , různé vitamíny, vše bez výsledků. Hormony také v porádku. šampon používám na mastné lupy, vlasy padají stále. Toto mě trápí již od dospívání, nyní je mi 40 let. Poradíte mi?Děkuji

13. 07. 2015 - KAPYDERM
Dobrý den Kateřino, můžete ke mě přijít s dcerou na diagnostiku. Pravděpodobně se jedná o Alopecii Areata. Je to psychosomatické onemocnění a pro léčbu je nejdůležitější duševní pohoda. Já moc na sněžení při Areatě nevěřím, raději doporučuji pokožku spíše hýčkat, aby byla hezky pružná a hydratovaná. Poté, až vyjde signál z organismu pro růst vlasů, budou tak mít nové vlásky dobré podmínky pro růst. S pozdravem, Lukáš Rossbach

12. 07. 2015 - kateřina
Dobrý den, moje devítiletá dcerka trpí alopecií asi dva roky, na temeni má holé místo velikosti pěsti, chodíme na sněžení, kousíček jí zarostl, ale z větší části ne, co máme dělat? Byla i na různých vyšetřeních, všechno má v pořádku.

01. 07. 2015 - KAPYDERM
Dobrý den paní Šimonovská, léky, mající jako vedlejší účinek padání, způsobují nejčastěji narušení celého růstového cyklu vlasů. Ten se obnovuje pomalu (v řádu týdnů-měsíců) a žádný zázračný přípravek na to neexistuje. V takových případech doporučuji hlavně dvě věci. Za prvé nepanikařit a netrápit vlasovou pokožku všemi přípravky proti padání. Tím ji ještě více oslabíte. Naopak největší pomocí je hydratace vlasové pokožky, aby byla pružná a zdravá. Pak můžete přidávat nějaký přípravek na výživu, abyste novým vlasům dala co nejlepší podmínky pro růst. Z přípravků bych vám tedy doporučil hlavně Kolagenovou emulzi na hydrataci a Ampule N na výživu. Šampon používejte nějaký šetrný, například na suché vlasy - ten také hydratuje. Pokud byste měla další dotazy, neváhejte se na mě obrátit. S pozdravem, Lukáš Rossbach, 775 888 729

01. 07. 2015 - Lenka Šimonovská
Dobrý den, je mi 58 let. Mám chladové astma a užívám Gionu - prášek k inhalaci. Jako vedlejší učinky je psáno vypadávání vlasů. A to se taky stalo. Léky jsem vysadila a padání pokračuje. Co by jste mi doporučili? Děkuji, Lenka

11. 03. 2015 - KAPYDERM
Dobrý den Jirko, doporučil bych Vám Rašelinovou proceduru, abychom pokožku pořádně vyčistili. Na domácí užívání by bylo nejlepší Tonikum Fungi Activ a Kolagenovou emulzi, které odstranění svědění a lupovitost, případně přemnožené mikroorganismy. S pozdravem, Lukáš Rossbach

07. 03. 2015 - Jirka
Dobry den, je mi 43let a mam problem s vypadavanim a nadmernym mastenim vlasu. Vlasy si musim umyvat kazdy den, nebot me take dosti svedi pokozka hlavy. Chci se teda zeptat, co by bylo pro mne nejlepsi, zda by mi pomohly tablety shock nebo neco jineho. Predem dekuji za odpoved a jsem s pozdravem Jirka.

15. 09. 2014 - KAPYDERM
Dobrý den Hano, padání vlasů po vysazení hormonální antikoncepce je zcela normální, stejně jako po porodu. Stav by se měl za cca 6 měsíců vrátit do normálu. Pokud byste tomu chtěla pomoci zvenčí, doporučil bych Kolagenovou emulzi, šampon proti padání vlasů a ampule DT. To vše za předpokladu, že jinak je pokožka jinak v pořádku. Jednou týdně si nanášejte po umytí vlasů Kolagenovou emulzi smíchanou s jednou polovinou Ampule DT. Výslednou emulzi naneste na pokožku a protáhněte i trochu do vlasů. Poté nechtě cca hodinku působit, nejlépe v teple v ručníku. Poté spláchněte a vmasírujte do pokožky druhou polovinu Ampule DT. Vlasy a hlavně pokožku po mytí vždy jemně vyfoukejte. Pokud byste měla další dotazy, neváhejte mě kontaktovat. S pozdravem, Lukáš Rossbach, 775 888 729

13. 09. 2014 - Hana
Dobrý den,po vysazení hormonální antikoncepce mi opravdu hodně padají vlasy.Ukázalo se,že mám i sníženou funkci štítné žlázy.Můžete mi prosím poradit co by mi pomohlo?Předem moc děkuji a přeji hezký den.Hana

jméno:
   (e-mailová adresa se nezveřejňuje)

 
NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Váš košík zatím neobsahuje žádné položky.

Poštovné při objednávce do 1000 Kč činí pouze 80 Kč (platba dobírkou) nebo 50 Kč (platba převodem).

Při nákupu nad 1000 Kč
      poštovné ZDARMA!
Při nákupu nad 2000 Kč
      DPD ZDARMA!



Objednávky přijaté do 12:00 odesíláme tentýž den Českou poštou jako Balík do ruky. Objednávky s přepravou společností DPD se odesílájí nejpozději následující den.



NAPOSLEDY NAVŠTÍVENÉ PRODUKTY